2014. november 12., szerda

ÚJ ARCFESTÉKEK A  SZOMBATI UV PARTIHOZ!

Tegnap megvettem a szombati mászófalas partihoz a megfelelő mennyiségű UV-s neon arcfestéket! :)

Már alig vártam, hogy itt legyen, és képzeljétek, éppenhogy csak be tudtam szuszakolni az arcfestő-táskámba... lehet, hogy kicsit elragadtattam magam a vásárláskor... :) De hát ugye minden színből kell, és ráadásul jó sok, mert én szeretek úgy festeni, hogy az valóban jól fedjen, és rikító legyen a fényben.

A festéket már korábban is ismertem, ezzel dolgozom kezdetektől, és én nagyon elégedett vagyok velük. Diamond FX Neon arcfestékekről van szó. Szuperül világítanak az UV-fény alatt!!! Lehet, hogy egyszer készítek majd erről egy külön bejegyzést is, megérdemli.

Várjátok már, hogy a Ti arcotokat díszítse egy neon-minta? Gyertek el szombaton (Budapest, Szentendrei út 95. Monkey Boulder, 19:00), és ingyen elkészítem! :)
Mindenkinek nagyon szép napot!

Diamond FX Magenta arcfesték

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése